ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی | مچ‌اندازی یحیی با مربی لالیگایی

  • کد خبر: ۲۰۲۵۳۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی | مچ‌اندازی یحیی با مربی لالیگایی
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در مسابقه عقب افتاده هفته یازدهم عصر فردا (پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه عقب‌افتاده تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه ۷ دی۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. هر دوتیم تا چندهفته پیش در بحران بوده و بعد از حذف از آسیا به دنبال سروسامان دادن به وضعیت خودشان بودند.

هفته گذشته پرسپولیس موفق شد شمس‌آذر قزوین را شکست دهد و تا حدودی به وضعیت خودش سروشکل بدهد، اما نساجی که با سیدمهدی رحمتی قطع همکاری کرده هنوز نتوانسته به روز‌های اوج مدنظرش برگردد.

نکته جالب اینکه نساجی تاکنون در لیگ برتر نتوانسته از پرسپولیس امتیاز بگیرد. حالا شاید این مربی اسپانیایی بتواند این طلسم ناکامی را بشکند!

درحال حاضر پرسپولیس با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و اگر بتواند با اختلاف ۵ گل نساجی را شکست دهد، این شانس را دارد که هم‌امتیاز با استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد. درسوی مقابل، اما نساجی از ۱۳ بازی قبلی خودش تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و برای فرار از منطقه خطر باید تلاش بیشتری داشته باشد.

غیبت ۶ بازیکن نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس

سیداحسان حسینی، وحید محمدزاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدرضا آزادی و محمدرضا عباسی به دلیل مصدومیت مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود، این در حالی است که امیرمهدی جان‌ملکی هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. با این شرایط، نساجی چهار مدافع میانی خودش را در بازی با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت. باید دید برای حل این مشکل، کادر فنی نساجی چه ترکیبی را مقابل تیم پرسپولیس به میدان می‌فرستد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->